אשכול גנים ממלכתי

למען הקהילה- פעילות קהילתית של אשכול הגנים הממלכתי בשכונה

כתבו: גננות תלפיות מזרח וארנונה הצעירה

במהלך השנה וכחלק מהעבודה המשותפת שלנו התמקדנו ביוזמהמשותפת שמטרתה תרומה לקהילת השכונה. בחרנו לאסוף מצרכי מזון למשפחות נזקקות בשיתוף עם עמותת סח"י (סיירת חסד ייחודית ) מתוך הבנה שחברה טובה מושתת על ערכים של נתינה וערבות הדדית.

בכל הגנים עסקנו בערכה של הנתינה וההתנדבות ובאמצעות שירים וסיפורים, למדו הילדים על החשיבות של העזרה לזולת. ההורים היו שותפים ליוזמה הקהילתית, שהובלנו בשכונה ונרתמו להביא לגן מצרכי מזון יבשים. את המצרכים אספו הילדים בארגזים אותם קישטו.

בתחילת חודש יוני, הגיעו לגן לאסוף את ארגזי המזון נערים מעמותת סח"י, ששיתפו את הילדים בעשייה החברתית שלהם והודו לילדים על איסוף המזון. ילדי הגנים העניקו לנערים תעודת הוקרה על פועלם למען הקהילה. 

המפגש בין הילדים לנערים היה מרגש מאוד. כמו כן שיתוף הפעולה וההירתמות של ההורים לפרויקט וההבנה שהצלחנו לאסוף כמות מזון גדולה מאוד, שתסייע לאנשים רבים, היתה מספקת ומעצימה מאוד.

הצלחת הפרויקט היא תחילתה של הדרך ליוזמות נפלאות של ילדי הגנים בשכונה למען הקהילה שלנו. 

גננות ארנונה הצעירה ותלפ"ז: רונית אקבלי, רויטל איקו, מעיין כהן, ורדית לוי, דנה אזולאי, ליטל אזולאי, אולגי בהרל, מעיין יעקובוביץ, לאורה גפני, ליאת וולברג, סיון חיון, ליאל סרודי ,תמר ניר, לינה מנדלב ונטלי אלטמן.

 קצת על עמותת סח"י: 

עמותת סח"י, היא עמותה שפועלת בשכונות וחזונה להוביל קו של חברה המושתתת על נתינה כבסיס חברתי. עמותת סח"י מפעילה בני נוער שתורמים לקהילה במגוון תחומים, כגון: איסוף וחלוקת מזון לנזקקים, עזרה לקשישים ולניצולי שואה ועוד.